Gate Zero(gzero0.blogspot.com)

Gate Zero(gzero0.blogspot.com)
Gate -0-...Για όλους τους οπαδούς και ΟΛΑ τα αθλήματα και τις ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ! Gate -0- Και τα μυαλά στα BLOG!!

Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2008

Γκέρσον μας τα χάλασες στο τέλος....


Δξλώσεις Γκέρσον: ”Θα ήμουν πολύ χαρούμενος αν η σχέση μου με την πρώην σύζυγό μου ήταν όπως αυτή με τον Ολυμπιακό”.

«Θα μπορούσα να παραιτηθώ και όχι να απολυθώ. Θα ήμουν πολύ χαρούμενος αν η σχέση μου με την πρώην σύζυγό μου ήταν όπως αυτή με τον Ολυμπιακό. Δεν απέτυχα. Αν η ομάδα πάρει το πρωτάθλημα ή πάει στο φάιναλ φορ θα έχω αποτύχει, προς το παρόν δεν συμβαίνει αυτό» τόνισε αρχικά ο Γκέρσον, ενώ ερωτηθείς για το αν παραμείνει στη χώρα μας, είπε: «Είναι ωραία χώρα η Ελλάδα. Σήμερα έκανε και δύο σεισμούς».

Για τον σημερινό αγώνα, ανάμεσα σε Ολυμπιακό και Μακάμπι, δεν αρνήθηκε να δείξει την προτίμηση του: «Ξέρω από πού ήρθα και που πάω είμαι με την Μακάμπι και θέλω να νικήσει».

Δυστυχώς μας τα χάλασε στο τέλος ο Πίνχας...Παρότι τον είχα ως προσωπικότητα σε εκτίμηση ,κυρίως για το χιούμορ του, οι τελευταίες δηλώσεις του με απογοήτευσαν...
ολίγον τι εριστικός ήταν με αποτέλεσμα να καταντήσει γραφικός...Απέτυχες!
Τέλος !!!!!  απλά παραδέξου το.Πήγες μια ομάδα πίσω...Την έμαθες να παίζει άναρχο μπάσκετ
έβγαλες έναν αστέρα της (και με δική του φυσικά  ευθύνη) εκτός ομάδας ( ο λόγος για τον Σόφο).
Έπαιζες την απαρχαιωμένη πλέον ζώνη και στηριζόσουν μονάχα σε μονάδες...
Έκανες συνέχεια αλλαγές λες και έπαιζες χάντμπολ.
Τσακώθηκες με τον Τζάκσον στο Κάουνας και ο Γούντς δεν ήθελε να σε βλέπει μπροστά του.
η ομάδα είχε χάσει την εμπιστοσύνη της σε σένα...
Δεν είσαι κακός coach αυτό το λένε και οι τίτλοι σου.Αλλά δεν είσαι κατάλληλος να στήσεις μια ομάδα απο το μηδέν...Είναι εμφανές. 1,5 χρόνος είναι υπεραρκετός να στήσεις μια ομάδα και να την μάθεις να παίζει το μπάσκετ που θέλεις.
Επομένως ο τρόπς που αντιμετωπίζεις το μπάσκετ δεν είναι κατάλληλος.
Ίσως στην Μακάμπι να σε βοηθούσαν οι παίκτες τι να πώ; ( στο κάτω κάτω με μία 5άδα την έβγαζες συνέχεια). Πάντως ο ΟΣΦΠ έπαιζε έναν Χρόνο ΑΘΛΙΟ μπάσκετ.
Είσαι υπεύθυνος και δικαίως απομακρύνθηκες.Οπότε Απλά ΜΗΝ ΜΙΛΑΣ!!Τράβα στη Βουλγαρία και χάσου απο εδώ.Κρίμα και σε είχα και σε εκτίμηση....

Δεν υπάρχουν σχόλια: