Gate Zero(gzero0.blogspot.com)

Gate Zero(gzero0.blogspot.com)
Gate -0-...Για όλους τους οπαδούς και ΟΛΑ τα αθλήματα και τις ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ! Gate -0- Και τα μυαλά στα BLOG!!

Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2008

Δεν πάει πουθενά!!!!


Φήμες κυκλοφόρησαν αυτές τις μέρες οτι ο Τρεζόρ Λομάνα Λούα Λούα έκανε δηλώσεις στις οποίες εμφανίζεται να ελπίζει το γυρισμό του στη Νιού Κάστλ...Ο κοκγολέζος παίκτης τόνισε οτι δεν είπε ποτέ κάτι τέτοιο και οτι αυτές οι φήμες δεν ευσταθούν...

«Σχετικά με δημοσιεύματα του αγγλικού Τύπου, σύμφωνα με τα οποία φέρομαι να έχω δηλώσει ότι επιθυμώ την επιστροφή μου στη Νιούκαστλ, θα ήθελα να δηλώσω κατηγορηματικά ότι ουδέποτε έχω εκφράσει σε κάποιον στην Αγγλία την επιθυμία μου για κάτι τέτοιο, αλλά ούτε και έχω κάνει κάποια σχετική δήλωση. Θέλω να τονίσω ότι είμαι απόλυτα ικανοποιημένος στον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ και ότι εκείνο που με ενδιαφέρει, είναι να προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις για να πετύχουμε τους στόχους μας, που είναι η κατάκτηση του νταμπλ και η συνέχεια της καλής μας πορείας στο Τσάμπιονς Λιγκ.»

Ένα έχω να πώ εγώ...δεν πάει πουθενά η παιχτούρα ΡΕ!! θα μείνει στο λιμάνι και θα μας κα@@@ζει για πολύ καιρό ακόμη...Αυτά σε όσους ελπίζουν... με τιμή αΚΙΝΔΥΝΟΣ :)

Δεν υπάρχουν σχόλια: